قیمت نرده استیل پلکسی سه خط گیلان

قیمت نرده استیل پلکسی سه خط در گیلان در انواع متنوع چراغ دار و ساده ارائه می شود. این نرده ها هم از سادگی لازم برخوردارند هم قیمت مناسبی دارند.

قیمت نرده استیل پلکسی سه خط گیلان

قیمت نرده استیل پلکسی سه خط به دلیل این که جزء مدلهای افقی نرده استیل می باشد کمترین میزان استیل در آن کار می شود و با توجه به این که در ترکیب این نرده ها پلکسی نیز به کار می رود و پلکسی نسبت به استیل قیمت پایین تری دارد!
بنابراین قیمت تمام شده در این مدل از نرده استیل بسیار مناسب تر از دیگر انواع نرده استیل خواهد بود.
استان های شمالی کشور از جمله گیلان هم به این دلیل که پلکسی دچار پوسیدگی و زنگ زدگی بر اثر رطوبت و شرجی هوا نمی شود از این ترکیب نرده های استیل بسیار استقبال می کنند نا گفته نمایند که این نرده ها ظاهری شکیل تر و آراسته تر نیز دارند.

قیمت نرده استیل پلکسی سه خط گیلان

قیمت نرده استیل پلکسی سه خط

قیمت نرده استیل پلکسی سه خط در بازار نرده استیل پایین ترین میزان نسبت به مدلهای دیگر از جمله عمودی نرده استیل می باشد.
سه خط بودن نرده ها که در قسمت گارد نرده مشخص می گردد در صورتی که از پایه نرده های پلکسی یا حتی لوله پلکسی در بخش افقی نرده استیل استفاده شود قیمت پایین تر نیز می آید.

فروش نرده استیل گیلان

فروش نرده استیل گیلان در استان گیلان در شهر های مختلف از جمله رشت و حومه با مناسب ترین قیمت و در سریع ترین زمان ممکن با خدمات اجرایی صورت می پذیرد.
این نرده ها با قابلیت ضد زنگ بودن در برابر شرایط شرجی و رطوبتی با دوام و ماندگار است و به راحتی می توان از آن به عنوان حفاظ نرده استیل استفاده نمود.

اطلاعات تماس:
شماره تماس ۰۹۱۲۹۴۹۶۶۸۱
شماره واتس اپ ۰۹۱۲۹۴۹۶۶۸۱
پیج اینیستا faraji_arkasteel
کانال تلگرام https://t.me/faraji_arkasteel

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید