خرید انواع نرده استیل حصاری

جهت خرید انواع نرده استیل حصاری، با مراجعه به سایت شرکت تولید کننده و نمایندگی¬های مجاز فروش، می توانید نرده استیل حصاری را با بالاترین کیفیت و پایین ترین قیمت در محل نصب تحویل بگیرید.

خرید انواع نرده استیل حصاری

نرده استیل حصاری

یکی از نرده های زیبا و پرکاربرد در معماری امروزه نرده استیل حصاری است.
مهم ترین تفاوت نرده استیل با سایر نرده ها با متریال مختلف، همانند نرده آلومینیومی، نرده شیشه ای، نرده آهنی، نرده چوبی و… می توان به کیفیت، دوام، ماندگاری بسیار بالا و استحکام بی نظیر آن اشاره نمود.
در گذشته کاربرد نرده استیل محدود به استفاده در افزونه ی پله، برای ایجاد امنیت راه پله و رفت و آمد بود ولی امروزه، علاوه بر مورد فوق نرده استیل به عنوان مهره ای کلیدی در دکوراسیون داخلی شناخته می شود.

خرید انواع نرده استیل حصاری

نرده های استیل با آلیاژهای گوناگونی به بازار عرضه می شوند، که رایج ترین آن ها، نرده استیل ۲۰۱، نرده استیل ۳۰۴ و نرده استیل ۳۱۶ است.

تفاوت این دو در مقاومت شان در مقابل تغییر رنگ، تیره شدن و زنگ زدگی نسبت به محیط های نصب و اجرا باز می گردد.
مختصرا می توان گفت، نرده استیل ۳۰۴ نسبت به نرده استیل ۲۰۱ مقاومت بسیار بالاتری داشته و به نسبت، نرده استیل ۳۱۶ مقاومت چشمگیری نسبت به نرده استیل ۳۰۴ دارد.
با توجه به مورد فوق برای مناطق بیرونی و در معرض شرایط جوی، از نرده استیل ۳۰۴ و نرده استیل ۳۱۶ استفاده می گردد. اصطلاحا استیل ۳۰۴، استیل ضد زنگ نیز نامیده می شود.

خرید انواع نرده استیل حصاری

نرده های استیل در دو رنگ نقره ای و طلایی در بازار موجود هستند، که می توان از طرق مختلف مانند؛ استفاده از انواع پایه ها، ترکیب رنگ آن ها و نحوه ی نصب، به طرح مورد نظر، متناسب با موقعیت نصب رسید.
محاسبه قیمت نرده استیل به عوامل مختلفی بستگی دارد، نظیر:

آلیاژ استیل
نوع نرده استیل
متراژ نرده استیل
ارتفاع و …

خرید انواع نرده استیل حصاری

فلز استیل تحت عنوان فلز مادر شناخته شده و امروزه در ساخت و سازهای ساختمانی نقش بسیار مهمی دارد.

نرده استیل حصاری در قسمت های مختلف ساختمان برای ایجاد حفاظت و زیبایی در راه پله، بالکن، تراس، پشت بام و موارد بسیار دیگر استفاده می شود.
شرکت اینترنتی فروش نرده استیل با داشتن کادری متخصص، آماده فروش انواع نرده استیل حصاری با نازل ترین قیمت، بالا ترین کیفیت و متناسب با متدهای روز دنیای دکوراسیون، به شما مشتریان می باشد.

اطلاعات تماس:
شماره تماس ۰۹۱۲۹۴۹۶۶۸۱
شماره واتس اپ ۰۹۱۲۹۴۹۶۶۸۱
پیج اینیستا faraji_arkasteel
کانال تلگرام https://t.me/faraji_arkasteel

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.