نرده استیل چهار خط حفاظ پله

نرده استیل چهار خط برای حفاظ پله یکی از ایمن ترین مدل افقی یا خطی نرده استیل است که اغلب مورد تایید آتش نشانی نیز می باشد. در این نرده های استیل، امکان استفاده از طرح های مختلف برای پایه و هندریل وجود دارد.

نرده استیل چهار خط حفاظ پله

نرده استیل چهار خط مدلی از نرده که در ساختار آن استفاده ۴ ردیف لوله یا پروفیل افقی به موازات هندریل بیشترین کاربرد را در امر حفاظ نرده ای ایفا می نماید. این لوله ها که در بخش گارد نرده توسط اتصالات مربوط مستقر و چفت و بست می شود در مسیر هایی به فواصل ۱ متر یا بیشتر به پایه نرده هایی نیاز دارد تا از قر رفتگی در مسیر لوله ها جلوگیری به عمل آید.

در ساختار نرده استیل چهار خط، تنوع بیشتر محدود به پایه نرده ها و قسمت هندریل آن می باشد زیرا در این قسمت ها جلوه و تاثیرگذاری بیشتری در مخاطب دارد.

نرده استیل چهار خط حفاظ پله

تفاوت در نرده استیل چهار خط پله و بالکن

مدلهای نرده استیل برای بالکن و پله چندان تفاوتی از نظر ظاهری ندارد اما در صورتی که خواهان تمایز بین این دو هستیم می توانیم از طرح های ویژه نرده استیل برای پله ها استفاده نماییم که پلکسی یا چوب به عنوان پایه نرده یا در قسمت هندریل گزینه خوبی برای خلق این تفاوت ها است.

محاسبه قیمت نرده استیل چهار خط

در محاسبه قیمت نرده استیل که براساس نظر کارشناس صورت می پذیرد توجه به میزان استیل بکار رفته در مدل و همچنین کیفیت آن اهمیت فوق العاده ای دارد. با افزایش تعداد خطوط افقی کار در قسمت گارد نرده، معمولا و به طور متوسط حدودا ۱۲۰۰۰ تومن به هر متر طول اضافه می گردد.
لازم به ذکر است که شرایط نصب نیز در روند صعودی یا نزولی قیمت ها موثر می باشد برای کسب اطلاع از قیمت دقیق نرده استیل در هر مدل و طرحی قبل از خرید، کارشناسان مجموعه شما را راهنمایی می کنند.

اطلاعات تماس:
شماره تماس ۰۹۱۲۹۴۹۶۶۸۱
شماره واتس اپ ۰۹۱۲۹۴۹۶۶۸۱
پیج اینیستا faraji_arkasteel
کانال تلگرام https://t.me/faraji_arkasteel

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید