خرید انواع نرده استیل چهار خط

خرید انواع نرده استیل چهار خط با احتساب لوازم این مدل نرده استیل و هزینه های جاری مربوط به نصب و اجرا، باربری را از کارشناسان مجموعه نرده آرکا در مناسب ترین شرایط تعیین شده برای قیمت و کیفیت آن، پیگیر باشید.

خرید انواع نرده استیل چهار خط

خرید انواع نرده استیل چهار خط به میزان قابل توجهی طی سال های اخیر نسبت به انواع مدل سه خط نرده استیل پیشی گرفته است، صحت این موضع براساس شواهد میدانی می باشد. دلیل این امر، اضافه شدن یک ردیف لوله که عاملی برای بالا بردن سطح امنیت از طریق افزایش ارتفاع نرده استیل و همچنین کاهش فواصل بین لوله های بخش گارد نرده است.
نرده استیل چهار خط را در مقایسه با انواع مدل 3 خط نرده استیل، می توان بالا بردن سطح مقاومت ساختاری نرده نیز مورد بررسی قرار داد.

خرید انواع نرده استیل چهار خط

خرید انواع نرده استیل چهار خط پیچ

نرده استیل چهار خط را بیشتر در طرح های ساده و مستقیم شاهد بوده ایم اما بایستی خاطر نشان نمود که طرح های پیچ و دایره ای نمایی زیبا تر و جلوه ای بهتر را از این مدل در فضا منعکس می کند.
معمولا طرح های پیچی برای بالکن ها بیشترین جذابیت را در ساختمان و نمای آن ایجاد می کند بنابراین در صورتی که زیبایی در اولویت کار شما در کنار برخورداری نرده استیل از مقاومت و کیفیت مناسب می باشید توصیه به اجرای این مدل برای بالکن و تراس می شود.

خرید انواع نرده استیل چهار خط

نرده استیل چهار خط برای پنجره

این مدل از نرده برای راه پله، بالکن و تراس ممکن است و بیشتر مشخص می گردد اما برای پنجره ها نیز کاربرد داشته و استفاده می شود ولی باید دقت داشت که معمولا از تاییدیه آتش نشانی برخوردا نمی باشد زیرا در برقراری امنیت نقش چندانی در نرده استیل پنجره ندارد.

اطلاعات تماس:
شماره تماس ۰۹۱۲۹۴۹۶۶۸۱
شماره واتس اپ ۰۹۱۲۹۴۹۶۶۸۱
پیج اینیستا faraji_arkasteel
کانال تلگرام https://t.me/faraji_arkasteel

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید