عرضه نرده استیل طلایی برای نما

عرضه نرده استیل طلایی برای استفاده در مواردی در داخل و خارج از محیط ساختمانی به ویژه برای نما از انواع گرید 304 انجام می شود.

عرضه نرده استیل طلایی برای نما

عرضه نرده استیل طلایی با هدف استفاده در نمای ساختمان ممکن نمی شود مگر با استفاده از گرید ۳۰۴ استیل که در آن ساخت لوازم نرده با کارایی بالا و عمر بیشتر حتی در زمان استفاده در آب و هوای شرجی و نمای هر ساختمانی است.
مزیت بزرگی که نرده های استیل در استفاده برای نما دارد خاصیت انعطاف پذیری آن نیز می باشد یعنی در هر جایی که نیاز باشد با استفاده از دستگاه خم لوله ها به راحتی خم شده و به طرح و شکل های مختلف در می آید.

عرضه نرده استیل طلایی برای نما

عرضه نرده استیل طلایی

عرضه نرده استیل طلایی با ضخامت های مختلفی که به تولید رسیده انجام می شود.
زیرا بخشی از این لوله ها ممکن است در نمای ساختمان ها و در بخش هایی کاربرد پیدا کند که تحت گرما و سرما و همچنین رطوبت بالا باشد و یا به هر دلیلی در محیط های شلوغ و پرازدحام عمومی مورد استفاده قرار گیرد.

عرضه نرده استیل نما

عرضه نرده استیل نما با توضیحاتی که در بند بالا نیز مطرح شد براساس چهارچوب و معیار هایی انجام می پذیرد که مهمترین آن را در وجود ضخامت های بالا و همچنین گرید ۳۰۴ است.

عرضه نرده استیل طلایی برای نما

قیمت انواع نرده استیل طلایی گرید ۲۰۱ و ۳۰۴

قیمت در انواع نرده استیل طلایی که البته بخشی از این تنوع با توجه به گرید مشخص می گردد کمی دارای نوسان است.
یعنی زمانی که گرید ۳۰۴ مطرح می شود به دلیل اطمینان خاطر و کیفیتی که برخوردار است مسلما نسبت به انواع نرده استیل گرید ۲۰۱ دارای قیمت های بیشتری می باشد.
گرید ها در واقع سطح مقاومت لوازم نرده استیل در برابر عواملی مانند سایش و همچنین خوردگی یا به عبارتی زنگ زدگی است یعنی صحبت از دو امر مهم، و همین دلیل سبب افزایش قیمت نرده استیل در این نوع از گرید می شود.

اطلاعات تماس:
شماره تماس ۰۹۱۲۹۴۹۶۶۸۱
شماره واتس اپ ۰۹۱۲۹۴۹۶۶۸۱
پیج اینیستا faraji_arkasteel
کانال تلگرام https://t.me/faraji_arkasteel

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید