فروش انواع نرده استیل با قیمت

فروش انواع نرده استیل با قیمت و در حداکثر کیفیت توسط شرکت فروش و نصب نرده استیل، انجام می شود. دو پارامتر نوع و قیمت، رابطه مستقیمی با یکدیگر دارد که اولی با گرید شناسایی می شود و دومی اغلب تحت تاثیر مدل نرده استیل نیز می باشد.
انواع نرده استیل با قیمت تعیین شده، خریدارانی را به خود جلب و جذب می نماید! تعیین نهایی قیمت نرده استیل در انواع مختلف به طور کل، موثر از موارد زیر می باشد: • نوع شامل: (گرید ۲۰۱، ۳۰۴) • کیفیت شامل: (ضخامت، شفافیت و …) • مدل شامل: (عمودی، افقی، ترکیبی، ساده و …) • نصب و اجرا شامل: (حرفه ای و زمان بر، ساده و سریع) آنچه اهمیت استفاده از انواع نرده استیل را می رساند وجود مقاومت و استحکام در قیاس با قیمت های بسیار مناسب آن می باشد.

فروش انواع نرده استیل با قیمت برای ساختمان

انواع نرده استیل ساختمان با قیمت فروش برای راه پله، پنجره و بالکن را می توان با دو گرید ۲۰۱ و ۳۰۴ در قالب جداول زیر مشاهده نمود:
فروش انواع نرده استیل با قیمت برای ساختمان
فروش انواع نرده استیل با قیمت برای ساختمان
فروش انواع نرده استیل با قیمت برای ساختمان

خرید نرده استیل با قیمت مناسب

برای اینکه به مناسب بودن قیمت نرده استیل و صرفه اقتصادی آن پی ببرید توجه شما را به مطلب زیر جلب می نماییم: خرید نرده استیل راه پله برای 1 متر طول: حداقل ۶۰.۰۰۰ تومان بدون نیاز به رنگ آمیزی خرید نرده آلومینیوم راه پله برای 1 متر طول: حداقل ۹۰.۰۰۰ تومان بدون نیاز به رنگ آمیزی خرید نرده فرفورژه راه پله برای 1 متر طول: حداقل ۴۵.۰۰۰ تومان + هزینه ضدزنگ + هزینه رنگ بطور سالیانه جهت جلوگیری از زنگ زدگی حال با ارائه این قیمت ها، می توانید با صرفه ترین و مقاوم ترین آن را خریداری نمایید.منبع: سایت نرده استیل

اطلاعات تماس:
شماره تماس ۰۹۱۲۹۴۹۶۶۸۱
شماره واتس اپ ۰۹۱۲۹۴۹۶۶۸۱
پیج اینیستا faraji_arkasteel
کانال تلگرام https://t.me/faraji_arkasteel

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید