فروش انواع نرده استیل طرح چوب

فروش انواع نرده استیل طرح چوب به عنوان یکی از بهترین و زیبا ترین نرده های استیل از مجموعه نرده آرکا در تهران صورت می گیرد. کیفیت این نرده با وجود گرید ۳۰۴ و زیبایی آن برگرفته از استیل و طرح چوبی است.

فروش انواع نرده استیل طرح چوب

فروش انواع نرده استیل طرح چوب که طرح آن برگرفته شده از طرح واقعی و طبیعی چوب بر روی فلز استیل می باشد و دارای رنگ ملایم، گرم و مشابه چوب است.
نرده استیل طرح چوب که زیبایی خود را از طرح بکار رفته دارد از گرید ۳۰۴ استیل به تولید می رسد و همین امر سبب کیفیت مناسب در این نرده ها برای مقابله با رطوبت و … شده است چرا که این گرید خاصیتی ضد زنگ و ضد خش را در استیل سبب می شود و از این رو برای هر محیطی استفاده از آن صورت می پذیرد.
چوب زمانی که برش می خورد و یا در ظاهر از ترکیب طرح های مختلف (خطوط منحنی وار) تشکیل شده و دارای تنالیته ای از رنگ های قهوه ای می باشد که استفاده از همین خصوصیات در ساختار نرده استیل طرح چوب، کاملا قابل رویت است و زیبایی را دو چندان در نرده استیل جلوه می دهد.

فروش انواع نرده استیل طرح چوب

فروش انواع نرده استیل طرح چوب برای راه پله

فروش انواع نرده استیل طرح چوب برای راه پله ها بیشتر انجام می گیرد این مهم دلایل مختلفی می تواند داشته باشد که به صورت تخصصی تر در مقالات قبل بدان پرداخته شده است.
راه پله یکی از مهمترین گزینه ها برای نرده کاری در هر ساختمانی می باشد و هر چه زیبایی و کیفیت مناسبی را برخوردار باشد تاثیر آن در محیط اطراف نیز نمایان است.

فروش انواع نرده استیل طرح چوب

فروش انواع نرده استیل طرح چوب ۳ خط

فروش این نرده ها به مفهوم استفاده از مدلهای نرده استیل از جمله انواع ۳ خط نرده استیل می باشد که متداول ترین مدل برای استفاده در راپله ها است.
این مدل نرده از نظر قیمت در یکی از بهترین شرایط در بین انواع نرده ها است و در صورت استفاده از کیفیت اصل استیل با گرید ۳۰۴، مقاومت و اجرای آن، تضمین شده از سوی مجموعه ارائه می شود.

اطلاعات تماس:
شماره تماس ۰۹۱۲۹۴۹۶۶۸۱
شماره واتس اپ ۰۹۱۲۹۴۹۶۶۸۱
پیج اینیستا faraji_arkasteel
کانال تلگرام https://t.me/faraji_arkasteel

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید