قیمت نرده استیل تراس مدل چهار خط

قیمت نرده استیل تراس که ارائه مدل در آن شرط اولیه برای استعلام می باشد در انواع چهار خط و سه خط با مناسب ترین قیمت عرضه می گردد.

قیمت نرده استیل تراس مدل چهار خط

قیمت نرده استیل تراس با عرضه مدلهای نرده استیل در انواع مختلف از مجموعه نرده آرکا ارائه می گردد. در این مقوله برای ارائه شرایط مطلوب از قیمت انتخاب مدل و طرح ضرورت دارد.
معمولا مدلهای نرده استیل سه خط و چهار خط که ساده ترین مدل ها می باشد با قیمت های مناسب نیز عرضه می گردد طوری که بهای آن در مقایسه با انواع نرده آلومینیومی بسیار پایین است!
اختلاف قیمت نرده از این دو نوع فلز یعنی استیل و آلومینیوم در حدود چند ۱۰.۰۰۰ تومن در هر متر طول است در حالی که از نظر مقاومت و مسائلی هم چون سطح پایداری فلز در برابر رطوبت، استیل بر آلومینیوم ارجحیت دارد.

قیمت نرده استیل تراس مدل چهار خط

نرده استیل تراس و انواع مدل ها

نرده استیل تراس را در انواع مدل به صورت های افقی و عمودی کار می کنند.
در مدلهای نرده استیل عمودی تنوع بیشتر از طریق رنگی نمودن هندریل و یا استفاده از طرح های متنوع پایه نرده استیل است.
در مدلهای افقی نرده استیل تنوع در تعداد لوله های افقی خلاصه می شود!
مدل ها و انواع آن در نرده های استیل از طریق چگونگی قرار گرفتن لوله نرده ها (افقی یا عمودی) می باشد و همین کار ساده زیبا ترین مدل های نرده را ایجاد می کند.

نرده استیل تراس چهار خط

نرده استیل تراس چهار خط را بیشتر در انواع ساده و بدون طرح مشاهده نموده ایم! اخیرا با اجرای نرده استیل چهار خط با رنگ و طرح های گوناگون، متنوع ترین های این مدل از نرده استیل عرضه می گردد.
مزیتی که این مدل و طرح برخوردار است هم سادگی در نصب و هم سرعت اجرا در عمل می باشد که اغلب مورد انتخاب از سوی خریدار است.

قیمت نرده استیل تراس چهار خط

قیمت نرده استیل در این مدل اغلب با کمی تفاوت از مدل سه خط نرده استیل ارائه می شود. ریشه تفاوت قیمت، در استفاده لوله و یراق اضافه برای ایجاد یک ردیف دیگر می باشد.

اطلاعات تماس:
شماره تماس ۰۹۱۲۹۴۹۶۶۸۱
شماره واتس اپ ۰۹۱۲۹۴۹۶۶۸۱
پیج اینیستا faraji_arkasteel
کانال تلگرام https://t.me/faraji_arkasteel

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید