قیمت نرده استیل ساختمانی چهار خط

قیمت نرده استیل ساختمانی با مشخص شدن مدل و طرح آن از انواع سه یا چهار خط نرده استیل یا دیگر انواع آن انجام می گیرد و این امر توسط کارشناسان امکان پذیر است.

قیمت نرده استیل ساختمانی چهار خط

قیمت نرده استیل ساختمانی با معیاری به نام مدل و طرح قابل استعلام می باشد،
یعنی در صورتی که مشخص شود طرح و مدل انتخاب شده برای نرده استیل مثلا از انواع نرده استیل چهار خط است، این امکان وجود دارد که حدود قیمت ها در این راستا توسط کارشناس یا نمایندگی فروش نرده ارائه گردد.
اما مسلما اعلام قیمت نرده استیل دقیق تر شامل دریافت اطلاعات دقیق تر از سوی خریدار نیز است،

یعنی خریدار با مشخص نمودن جزئیات کامل از نوع نرده و سطح کیفیت و چگونگی آن می تواند درخواست استعلام قیمت دقق تر را داشته باشد.
نرده استیل ساختمانی که مهمترین مسئله در امر فروش نرده استیل است و بیشترین فروش نیز از آن همین بخش در انواع راه پله، بالکن و پنجره می باشد در دو کیفیت موجود است.
کیفیت اول مربوط به گرید می باشد و کیفیت بعدی شامل نوع ضخامت لوله و یراق است و هر این ضخامت و اندازه پایین تر در نظر گرفته شود مطمئنا دارای کیفیتی شکننده و ضعیف خواهد بود.

قیمت نرده استیل ساختمانی چهار خط

قیمت نرده استیل ساختمانی

قیمت نرده استیل ساختمانی با ضخامت 0.5 در لوله از نوع چینی با ضخامت 0.6 از نوع ساموین یا کیفیت مناسب تر فرق هایی دارد.
این تفاوت را البته که در کیفیت می توان جستجو کرد اما باید توجه داشت که استفاده از انواع نرده استیل برای چه و با چه هدفی و در کجا می باشد؟
اگر کیفیت نامناسب و ضعیف برای مناطق شرجی استفاده شود مسلما دوام و ماندگاری نخواهد داشت اما در صورتی که لحاظ نمودن کیفیت مناسب از نرده استیل در شرایط آب و هوایی با رطوبت بالا باشد هیچ مشکلی در خصوص کیفیت آن رخ نخواهد داد.

قیمت نرده استیل ساختمانی چهار خط

قیمت نرده استیل چهار خط

قیمت نرده استیل چهار خط نیز با شرایطی که در بند قبل بدان پرداخته شد و با توجه به لوازمی که در این مدل به کار گرفته می شود ارائه می گردد.
این نرده ها را عمدتا برای راه پله استفاده می نمایند و به همین جهت به کار بردن انواع مدلهای این نرده استیل با گرید 201 بلامانع بوده و در نتیجه این نوید داده می شود که با مناسب ترین قیمت ها این مدل نرده استیل برای راه پله خریداری می شود.
چهار خط بودن در طرح نرده استیل یعنی استفاده 4 ردیف لوله نرده استیل در بخش گارد نرده که در سایز های اغلب 16 و بعضا در صورت صلاحدید مشتری، قطر 25 که مقاوم تر می باشد.

اطلاعات تماس:
شماره تماس ۰۹۱۲۹۴۹۶۶۸۱
شماره واتس اپ ۰۹۱۲۹۴۹۶۶۸۱
پیج اینیستا faraji_arkasteel
کانال تلگرام https://t.me/faraji_arkasteel

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید