عرضه مستقیم نرده استیل عمودی ضد زنگ

نرده استیل عمودی ضد زنگ عرضه شده از مجموعه نرده آرکا با ضمانت همراه است. این مدل که استفاده از آن با عملکرد خوبی در خصوص حفاظ نرده استیل همراه می باشد.

عرضه مستقیم نرده استیل عمودی ضد زنگ

نرده استیل عمودی ضد زنگ عرضه ای از انواع نرده استیل با مدل عمودی یا حصاری می باشد که استیل ضد زنگ در ساختار آن بکار رفته است.
این نرده ها با انواع ترکیبی آن یعنی استیل با چوب یا استیل با پلکسی نیز طراحی و ساخته شده، اجرا می گردد و در صورتی که هر طرحی با توجه به کاربری مکان و محیط پیرامونی انتخاب شود طبیعتا زیبایی دو چندان به ارمغان می آورد.
استفاده از استیل ضد زنگ در این ساختار بسیار معقول بوده و امری زیبا هم از نظر ماندگاری زیاد و هم از جهت شفافیت و براقیتی که برخوردار است، می باشد.

عرضه مستقیم نرده استیل عمودی ضد زنگ

نرده استیل عمودی چیست؟

نرده استیل عمودی را با پایه های عمودی آن می شناسند و همین امر سبب نامگذاری آن شده است! در نرده استیل عمودی یا حصاری آن چه مطرح است وجود تعدادی پایه نرده در بخش گارد نرده به صورتی طولی یا همان عمودی می باشد که حفاظ و امنیت لازم را در نرده برقرار می نماید.
نرده استیل عمودی را با هندریل چوبی یا فلزی از نوع استیل می توان کار کرد که در هر دو حالت زیبایی لازم را برخوردار بوده و تنوع دلخواه ایجاد می شود.

عرضه مستقیم نرده استیل عمودی ضد زنگ

نرده استیل عمودی ضد زنگ

وقتی صحبت از ضد زنگ بودن و عمودی بودن می شود مستحضر هستید که:
ضد زنگ بودن خاصیتی در فلزات می باشد که البته منحصرا فلز این خاصیت و ویژگی در فلز استیل موجود است و با گرید ۳۰۴ و ۳۱۶ مطرح می باشد.
اما عمودی بودن نرده در واقع مدلی از نرده است که ساختار آن به نحوی چیده شده که در نهایت عمودی بودن پایه نرده ها بیشتر به چشم می خورد و همین امر سبب نامگذاری آن می شود.

عرضه مستقیم نرده استیل عمودی ضد زنگ

عرضه مستقیم نرده استیل عمودی ضد زنگ از بازار فروش آن در مجموعه نرده آرکا با کیفیتی انجام می گیرد که انتظار استفاده از آن برای محیط های شرجی نیز بی دغدغه ممکن است.
سصح صیقلی که این نرده ها برخوردارند با شاخصه ای بنام ضد زنگ زدگی، در تبدیل این نرده ها به پرکاربرد ترین نوع نرده موثر بوده است.

اطلاعات تماس:
شماره تماس ۰۹۱۲۹۴۹۶۶۸۱
شماره واتس اپ ۰۹۱۲۹۴۹۶۶۸۱
پیج اینیستا faraji_arkasteel
کانال تلگرام https://t.me/faraji_arkasteel

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید