عرضه نرده استیل حصاری بالکنی

عرضه نرده استیل حصاری برای راه پله یا نوع بالکنی یکی از مقاوم و با کیفیت ترین نوع نرده حفاظ استیل می باشد که قیمت مناسب در آن شرط اصلی فروش است.

عرضه نرده استیل حصاری با نوع بالکنی که برای تراس و بالکن کاربرد دارد از نظر ساختاری مقاوم تر با اجرای قوی تر (به دلیل به کار رفتن اتصالات نرده استیل مناسب)، ظاهر می شود زیرا این بخش از ساختمان نیازمند چنین نرده ای در مدلهای متنوع می باشد.

عرضه نرده استیل حصاری بالکنی

عرضه نرده استیل حصاری

عرضه نرده استیل حصاری مناسب در مراحل مختلف کار حاکی خود را نمایان می سازد به خصوص زمانی که از طرح های قوس و خم استفاده شود.
این مدل نرده ها با انواع پایه نرده اگر استفاده گردد مسلما زیبایی بیشتری برای فضا به همراه خواهد داشت و همچنین جذابیت کار را نیز بالا می برد.

انواع نرده استیل حصاری بالکنی

از انواع نرده استیل در مدل حصاری برای بالکن نمونه های مختلفی اجرا شده که هر بار زیبایی کار با توجه به ترکیباتی که در نرده استیل به کار رفته بیشتر نیز شده است.
تنوع نرده استیل حصاری یک مدل اما از انواع مختلف طرح و رنگ و فرم می باشد.
اجرای مناسب این نرده ها از ملزومات در خرید و نصب آن می باشد برای این که هر پایه نرده ای که در کار استفاده شده بایستی در محل خود مقاوم و پایدار باقی بماند.

عرضه نرده استیل حصاری بالکنی

عرضه نرده استیل پنجره

عرضه نرده استیل را برای پنجره که به دو حالت عمودی و افقی کار می شود می توان در ضخامت لوله نرده ها و یا گرید آن تغییراتی ایجاد نمود که هم طرح کار را دگرگون می کند و هم دقیقا از نظر مقاومت نیز به کیفیت مربوط است یعنی موجب افزایش کارایی و عمر نرده می شود و یا دقیقا بالعکس عمل می کند.

اطلاعات تماس:
شماره تماس ۰۹۱۲۹۴۹۶۶۸۱
شماره واتس اپ ۰۹۱۲۹۴۹۶۶۸۱
پیج اینیستا faraji_arkasteel
کانال تلگرام https://t.me/faraji_arkasteel

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید