عرضه نرده استیل افقی چهار خط بالکنی

نرده استیل افقی چهار خط در عرضه مستقیم از این مرکز برای انواع بالکنی، راه پله و حتی پنجره کاربرد دارد زیرا کیفیت لوازم مناسب و از نظر قیمتی نیز پایین ترین می باشد.

عرضه نرده استیل افقی چهار خط بالکنی

نرده استیل افقی چهار خط در کاربرد بالکنی به عنوان حفاظ نرده استیل و نمایی برای ساختمان محسوب می گردد زیرا بالکن در بخش خارجی ساختمان قرار می گیرد و از سمت نمای ساختمانی نیز قابل رویت است.
نرده استیل افقی مدلهای چهار خط در راه پله بیش از بالکن توصیه می گردد و در بالکن با توجه به شرایطی که دارد بهتر است از انواع نرده استیل عمودی بکار گرفته شود.
درست است که کیفیت نرده استیل قابلیت اجرا در فضای باز را نیز می دهد اما مدلهای افقی به ویژه سه یا چهارخط نرده استیل سبب بروز خطراتی در ساختمان های مسکونی می گردد!

عرضه نرده استیل افقی چهار خط بالکنی

نرده استیل افقی چهار خط

نرده استیل افقی چهار خط که با ۴ ردیف استیل مشخص می شود دارای ارتفاع مشخصی است و این ارتفاع را با توجه به مکان قرارگیری می شود کمی بلند تر یا کوتاه تر نیز در نظر گرفت.
افقی بودن نرده استیل یک مدل بسیار رایج در انواع نرده ها می باشد که کاربرد دارد و از گذشته ها نیز مورد توجه بوده است.
چهار خط یا بیشتر بودن ردیف لوله نرده ها که در مدل افقی دیده می شود امروزه رایج تر است زیرا هم زیبایی منحصربفرد خود را دارد و هم متنوع تر و متفاوت تر می باشد،
اما یک عامل اصلی دیگر در توصیه به خرید این نرده ها وجود دارد و آن ارتفاعی است که به سبب افزایش تعداد خطوط بخش گارد نرده، افزایش پیدا می کند! و این یعنی مزیتی که باعث ایجاد امنیت و حفاظ مطمئن تر می شود.

عرضه نرده استیل افقی چهار خط بالکنی

عرضه نرده استیل بالکنی

عرضه نرده استیل بالکنی همواره از مراکز فروش نرده استیل صورت می پذیرد یعنی شما در یک مرکز فروش، می توانید از تمام انواع نرده های استیل مورد استفاده در راه پله، بالکن، پنجره و … بهره مند باشید.
اما تنوعی که در طرح و مدل های نرده استیل وجود دارد و همچنین نحوه اجرای این نرده ها در جدید ترین و زیبا ترین فرم ها، از عهده وارکز معتبر فروش بر می آید که این مجموعه با معرفی نمایندگی نرده استیل معتبر در شهر شما، این امکان را برای شما هموار نموده است.

اطلاعات تماس:
شماره تماس ۰۹۱۲۹۴۹۶۶۸۱
شماره واتس اپ ۰۹۱۲۹۴۹۶۶۸۱
پیج اینیستا faraji_arkasteel
کانال تلگرام https://t.me/faraji_arkasteel

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید