فروش نرده استیل درب ضد زنگ شیشه ای

فروش نرده استیل درب ضد زنگ که از نوع شیشه ای نیز طراحی و تولید می شود در بازار تهران و دیگر شهر ها مورد استقبال جهت نصب در ادارات و شرکت های تجاری انجام می شود.

فروش نرده استیل درب ضد زنگ شیشه ای

فروش نرده استیل درب ضد زنگ که استفاده از ورق های استیل با گرید ۳۰۴ تنها مسیر تولید و ساخت این درب ها می باشد در طرح های مختلفی توسط طراحان حرفه ای طراحی شده و به مرحله تولید می رسد و مورد استقبال نیز قرار گرفته است.
این درب های استیلی مقاومت بالایی در برابر ضربه و فشار نیز دارند و به کار بردن لوله نرده استیل در آن نیز یکی از راه های مقاوم سازی بیشتر درب می باشد که در طراحی ها نیز اغلب به این نکته توجه خاصی می شود.
از این درب ها برای ساختمانی های مسکونی یا شرکتی و … استفاده می گردد و امکان نصب آن در فضای بسته یا باز بلامانع است زیرا دارای مهم ترین ویژگی یعنی ضد زنگ زدگی را برخوردار می باشد.

فروش نرده استیل درب ضد زنگ شیشه ای

فروش نرده استیل درب ضد زنگ

فروش نرده استیل درب ضد زنگ در نمایندگی توسط افراد مجرب که در مرحله ساخت و تولید فعالیت دارند انجام می گیرد.
نمایندگی نرده استیل در شهر شما، که توسط این مجموعه به شما عزیزان معرفی می شود دارای دو کادر در زمینه طراحی و نصب می باشد که از بهترین و مقاوم ترین قطعات و لوله نرده های استیل، طرح ها را پیاده نمایند.
درب ضد زنگ به دلیل این که در هر بخشی از ساختمان با هر کاربری امکان بهره مندی دارد به همین منظور بایستی دارای طرح های متنوعی باشد؛
از طرفی به قیمت مناسب نیز عرضه گردد که مجموعه نرده آرکا به کمک نمایندگی فروش نرده در شهر های مختلف از کشور این مهم را امکان پذیر نموده است.

فروش نرده استیل درب ضد زنگ شیشه ای

فروش نرده استیل ضد زنگ شیشه ای

فروش نرده استیل ضد زنگ شیشه ای که اغلب کاربرد آن تعریف شده برای راه پله و بالکن یا تراس می باشد از این نمایندگی در مرکز شهر صورت می پذیرد.
این نرده ها از شیشه های رنگی و مات یا ساده و بی رنگ با اسکلتی از نرده های استیلی در رنگ های سیلور و طلایی قابل خرید و نصب در محل مورد نظر می باشد.
استفاده از پایه های پروفیلی یا لوله ای در این نرده ها مهمترین بخش در زیبایی آن است که توصیه می شود قبل از خرید مشاوره ای با نمایندگی فروش نرده داشته باشید تا شما را برای رسیدن به نرده استیل خوب در کیفیت، قیمت و زیبایی راهنمایی نماید.

اطلاعات تماس:
شماره تماس ۰۹۱۲۹۴۹۶۶۸۱
شماره واتس اپ ۰۹۱۲۹۴۹۶۶۸۱
پیج اینیستا faraji_arkasteel
کانال تلگرام https://t.me/faraji_arkasteel

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید