فروش حفاظ نرده استیل مدرن

فروش حفاظ نرده استیل مدرن بخشی از فروش در قالب ارائه لوله و یراق با ضخامت و مقاومت بالا جهت فرم گرفتن است و این سنگینی در لوازم، سبب بالا رفتن قیمت تمام شده نرده استیل در سطح بازار می باشد.

فروش حفاظ نرده استیل مدرن

فروش حفاظ نرده استیل مدرن که استفاده این مدل را برای اماکن خاص عمدتا مشاهده می کنیم در قالب لوله های ضخیم و یراق یا اتصالات سنگین می باشد که علت اصلی آن عدم مواجهه بودن با شکستگی در لوله بر اثر خم کاری هایی که در روند کاری ممکن است بر لوله اعمال شود.
هتل و رستوران ها با توجه به لابی و وید بزرگ بهترین گزینه ها در استفاده از این نرده های استیل می باشند چرا که اهمیت در این اماکن در زیبایی و مقاومت نرده و حفاظ خلاصه می شود که هر دو را در این مدل می توان یافت.

حفاظ نرده استیل چیست؟

حفاظ نرده استیل ساختاری استیلی برای امر حفاظت و مقابله با بروز حوادث انسانی و یا به عنوان سدی برای سقوط اجسام و … می باشد که معمولا برای ارتفاعات بالای ۲۰ سانتی و نیز چند ۱۰ سانتی متری تا چند ۱۰۰ متری نیز کاربرد دارد.

فروش حفاظ نرده استیل مدرن

فروش حفاظ نرده استیل + انواع طرح

فروش حفاظ نرده استیل در طرح های مختلف صورت می پذیرد که مدرن و کلاسیک از آن جمله می باشد.
تفاوت در فروش حفاظ نرده استیل مدرن و کلاسیک مربوط به اتصالات و دیگر اجزای لازم برای ایجاد ساختار نرده این نرده ها می باشد که تفکیک آن بر اساس پارامتر های مختلف انجام می پذیرد.

فروش حفاظ نرده استیل مدرن پیش ساخته

فروش حفاظ نرده استیل مدرن به دو صورت پیش ساخته و کار در محل انجام می پذیرد.
هر دو حالت از قیمت و شرایط ویژه برای نصب برخوردار است که این امکان بایستی توسط مجریان مجرب صورت گیرد.
مدلهای پیش ساخته نرده استیل در کارگاه ها، طراحی و آماده می شوند و سپس در محل نصب می گردد اما در مدلهای دیگر، لوازم نرده استیل در محل پروژه به هم متصل شوند.

اطلاعات تماس:
شماره تماس ۰۹۱۲۹۴۹۶۶۸۱
شماره واتس اپ ۰۹۱۲۹۴۹۶۶۸۱
پیج اینیستا faraji_arkasteel
کانال تلگرام https://t.me/faraji_arkasteel

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید