فروش نرده استیل با طرح چوب

فروش نرده استیل با طرح چوب که در ارائه طرحهای مدرن و کلاسیک نرده استیل کاربرد دارد براساس مدل، با قیمت های مناسب همراه شد. فروش و نصب این نرده ها از سوی نمایندگی نرده استیل صورت می گیرد.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

فروش نرده استیل با طرح چوب

فروش نرده استیل با طرح چوب که زمینه را برای اجرای طرح های مدرن و کلاسیک نرده استیل فراهم نموده از فلز استیل با طرح های چوب مانند به تولید رسیده است و تمامی قابلیت های فلز استیل را با وجود طرح و رنگ متفاوت، برخوردار می باشد که ضد زنگ و ضد خش از آن جمله است.

نرده استیل طرح چوب با رگه هایی شبیه چوب در ساختار خود بیشتر نمایان می شود.
اغلب در قسمت هندریل نرده استیل بخشی از نرده که در اصطلاح عام با نام دست گیرنده شناخته شده است، مورد استفاده قرار می گیرد.

این نرده ها معمولا در شاخه های ۴ متری جهت جلوگیری از پرت کاری به تولید می رسد و مورد استفاده است. گاهی نیز در بخش هایی از برخی پایه نرده ها از این طرح نرده استیل مشاهده می گردد که مسلما در صورت اصل و باکیفیت بودن، با قیمت نسبتا بالایی به فروش می رسد.

فروش نرده استیل با طرح چوب

فروش نرده استیل با طرح چوب + انواع

فروش نرده استیل با طرح چوب نیز شامل انواع مختلف می شود. این تنوع شامل انواع رنگ تیره و رنگ روشن چوب (قهوه ای) می باشد که در ساختار استیل با فرآیند هایی ایجاد می شود طوری که از دور و حتی نزدیک شبیه به چوب به نظر می رسد! کاربرد هر یک این رنگ ها مشخص شده است.

بررسی قیمت در فروش نرده استیل با طرح چوب

کیفیت یکی از پارامتر ها در تعیین قیمت می باشد. این طرح نرده استیل علاوه بر برخورداری از کیفیت و مقاومت لازم، دارای طرح خاص و ماندگاری است که این خود نیز عاملی در افزایش قیمت محسوب می شود زیرا روند تولیدات آن متفاوت از انواع معمول نرده های استیل از نظر رنگ و طرح است.

اطلاعات تماس:
شماره تماس ۰۹۱۲۹۴۹۶۶۸۱
شماره واتس اپ ۰۹۱۲۹۴۹۶۶۸۱
پیج اینیستا faraji_arkasteel
کانال تلگرام https://t.me/faraji_arkasteel

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید