فروش نرده استیل برای نما

فروش نرده استیل برای نما با عنوان المان یا محافظ می باشد که در صورت مشخص شدن کاربرد نرده استیل نما، در خصوص سطح کیفی و ضخامت لوازم نرده استیل، اظهار نظر می شود.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

فروش نرده استیل برای نما

فروش نرده استیل برای نما با کاربردی متفاوت از آن چه در راه پله یا پنجره از نرده استیل انتظار می رفت، صورت می پذیرد! در نما در دو حالت به لوله های استیلی و به طبع آن اتصالات نرده استیل مورد نیاز است:

  • حالت اول زمانی است که از این لوازم تنها به عنوان المان برای نمای ساختمانی استفاده می گردد و هیچ جنبه حفاظتی ندارد.

در این صورت اقدامی که در خرید انجام می گیرد معطوف شدن به گرید 304 و ضخامتی متوسط از این لوله و یراق است تا احتمال زنگ زدگی در آن وجود نداشته باشد. همچنین این امکان که با ترفند هایی بتوان از انواع لوله و یراق رنگی نیز استفاده نمود بیشتر است.

  • حالت دوم زمانی است که در ظاهر شاید به صورت المان دیده شود ولی در اصل، نقش حفاظتی دارد.

در این هنگام، کیفیت بالای استیل هم در لوله و هم در یراق بیشتر قابل توجه است و معمولا از ضخامت های بالا تر و اتصالات نوع سنگین استفاده می گردد در واقع سعی در محکم کاری های مقدماتی و پیشرفته است.

فروش نرده استیل برای نما

فروش نرده استیل برای نما + لوازم

فروش نرده استیل برای نما شامل بر انواع لوله و پروفیل به قطر های اغلب 38 و 51 به همراه اتصالاتی چون دیوار کوب است که به عنوان عنصر واسطه بین لوله و دیوار جهت اتصال می باشد. تاثیر پروفیل یا چهارگوش در ایجاد نمای زیبا بیش از لوله است.
لوله و پروفیل که در شاخه های 6 متری تولید شده در هنگام استفاده معمولا در صورت فراتر رفتن طول المان وصل شده به نما از 1 الی 2 متر، بایستی از پیچ و پرچ هایی جهت محکم شدن کار استفاده گردد.

اطلاعات تماس:
شماره تماس ۰۹۱۲۹۴۹۶۶۸۱
شماره واتس اپ ۰۹۱۲۹۴۹۶۶۸۱
پیج اینیستا faraji_arkasteel
کانال تلگرام https://t.me/faraji_arkasteel

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید