فروش نرده استیل تراس سه خط

نرده استیل تراس سه خط که از ساده ترین مدلهای نرده استیل می باشد در فروش نیز با قیمت ارزان عرضه می گردد.

فروش نرده استیل تراس سه خط

نرده استیل تراس سه خط که با استیل کار می شود نمایی بسیار ساده و در عین حال مقاومتی مثال زدنی دارد زیرا هم به عنوان یک حفاظ مقاوم عمل می کند و هم دارای قابلیت ضد زنگ است.
این رویکرد از فلز استیل برای تراس یک ساختمان سبب می شود که بدون تغییر نمای ساختمان به حفاظ نرده ای مطمئنن دست یابیم که قیمت مناسبی نیز دارد.
سه خط بودن ساختار نرده کمک می کند تا سادگی در انواع نرده استیل نمایان شود.
ارتفاع در نظر گرفته شده برای این نرده ها نیز مسلما استاندارد هایی دارد که اطلاع از آن را واحد فنی و اجرایی بر عهده دارد.

فروش نرده استیل تراس سه خط

نرده استیل تراس

نرده استیل تراس که در بخس کناری تراس ها قرار می گیرد تا احتمال سقوط برای افراد و اشیاء بدین طریق حذف گردد، به مدلهای متعارف و غیر متعارف نرده استیل قابلیت اجرا دارد.
از مدل های معمول به نرده استیل عمودی و افقی می شود اشاره نمود.

طرح های نرده استیل سه خط

طرح های نرده استیل سه خط با وجود تنوعی که همه روزه شاهد هستیم دور از انتظار نیست!
مستحضر هستید که مدل سه خط نرده های استیل بیشترین کاربرد را همواره داشته است بنابراین برای جلوگیری از تکرار در این مقوله با توجه به طراحی قدیمی این مدل نرده ها، امروزه طرح های متنوع و بسیار جذاب تری در ساختار آن استفاده می شود.

فروش نرده استیل تراس سه خط

نرده استیل تراس سه خط

استفاده از نرده استیل تراس سه خط یکی دیگر از مواردی است که بر اهمیت کاربرد نرده استیل و در راس آن مدل سه خط را بیشتر ملموس می کند.
برای این مدل نرده جهت استفاده در تراس، یا از ترکیب پلکسی با استیل اغلب استفاده می شود و یا از ترکیب تمام فلزی (استیل). در مواردی نیز از انواع نرده استیل با چوب به کار برده می شود.

اطلاعات تماس:
شماره تماس ۰۹۱۲۹۴۹۶۶۸۱
شماره واتس اپ ۰۹۱۲۹۴۹۶۶۸۱
پیج اینیستا faraji_arkasteel
کانال تلگرام https://t.me/faraji_arkasteel

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید