فروش نرده استیل درب و پنجره

در فروش نرده استیل درب و پنجره، تولیدکننده و فروشنده کالا اولین نکته ای که به مشتری گوشزد می کنند، حفظ امنیت و ایمنی افراد است و بایستی قبل از زیبایی، به مقاومت نرده توجه شود.

فروش نرده استیل درب و پنجره

دلایل استفاده از نرده استیل در درب و پنجره

مطابق استاندارد و ضوابط آتش نشانی، نرده استیل حصاری که امنیت بالاتری دارد در درب و پنجره ها استفاده می شود.
اصولا از نرده استیل حصاری برای بالکن ها، پنجره ها و محیط هایی که حالت پرتگاه دارند و از امنیت پایینی برخوردار می باشند، مورد استفاده قرار می گیرد.
تفاوت نرده استیل حصاری با نرده استیل راه پله در این است که، در نرده استیل حصاری پروفیل های میانی عمودی و در نرده استیل معمولی (سه خط، چهار خط و…) پروفیل های میانی به شکل افقی نصب می شوند.

مهم ترین دلیل استفاده از این نرده ها در درب و پنجره این است که از پرت شدن افراد و اشیاء جلوگیری کنند، از این رو ارتفاع نرده استیل حصاری یا نرده استیل عمودی حداقل ۱۱۰ سانتی متر در نظر گرفته می شود.

همچنین، دلیل استفاده از پروفیل های میانی به صورت عمودی در نرده استیل حصاری، این است که از پله شدن نرده استیل حصاری برای بالا رفتن از نرده بخصوص توسط کودکان جلوگیری شود.

فروش نرده استیل درب و پنجره

فروش نرده استیل درب و پنجره

همانطور که گفته شد، اولین کاربرد نرده حفظ امنیت و ایمنی افراد است به همین دلیل غیر از مسئله زیبایی و متنوع بودن طرح های نرده بکارگیری فلزی که بتواند بیشترین مقاومت را داشته باشد در اولویت قرار دارد.
نرده استیل قیمت ثابتی ندارد، چرا که دو نوع گرید آن یعنی ۳۰۴ و ۲۰۱ از نظر کیفیت و قیمت تفاوت زیادی با یکدیگر دارند، دلیل این تفاوت هم میزان نیکلی است که در این دو نوع از استیل بکار رفته است.
برای اطلاع از قیمت انواع نرده استیل و مشاهده ی مدل های متنوع آن ها به سایت فروش مراجعه کرده و پس از مشورت با متخصصین ما، باکیفیت ترین استیل را با نازل ترین قیمت خریداری نمایید.

اطلاعات تماس:
شماره تماس ۰۹۱۲۹۴۹۶۶۸۱
شماره واتس اپ ۰۹۱۲۹۴۹۶۶۸۱
پیج اینیستا faraji_arkasteel
کانال تلگرام https://t.me/faraji_arkasteel

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید