قیمت نرده استیل افقی مدرن

نرده استیل مدرن که مدلهای اجرای آن افقی و عمودی است در مناسب ترین قیمت اجرا می گردد. در این نرده ها معمولا فرم های منحنی و مارپیچ بیشتر به چشم می خورد.

قیمت نرده استیل افقی مدرن

نرده استیل مدرن که مدلهای افقی آن بیشتر مورد استفاده است در انواع مارپیچی طراحی و اجرا می شود تا جذابیت کار بیشتر ملموس باشد!
قیمت در نرده های استیل مدرن به صورت مستقیم به مدل و فرمی که جهت اجرا به کار برده می شود و کیفیت لوازم نرده استیل بستگی دارد.
گاهی مدل های نرده استیل، عمودی انتخاب می شود که استفاده از شیشه در آن بیشتر متعارف است و این امر در افزایش هزینه ها بسیار موثر می باشد و گاهی نیز از مدل های افقی نرده استیل استفاده می گردد که این مدل نیز اغلب با فرمی های خاص قوسی ظاهر می گردد.

قیمت نرده استیل افقی مدرن

نرده استیل مدرن

نرده استیل مدرن در واقع نوعی از حفاظ نرده استیل به شکل مدرن است که اجرای آن هم به سبک مدرن می باشد.
در شیوه مدرن لوازمی هم چون شیشه بیشترین استفاده را در ساختار نرده استیل دارد و همچنین استفاده از دستگاه خم کن لوله جهت فرم دادن در زوایای مختلف به لوله ها که سخت ترین بخش از کار در مرحله اجرا می باشد.
نصب این نرده ها معمولا از عهده هم خارج بوده و تنها افراد کاربلد و متخصص می تواند در فرم دهی و زاویه دهی درست عمل کند در غیر این صورت شکسته شدن لوله هنگام خم کاری بسیار محتمل است و این خود باعث افزایش هزینه می شود.

قیمت نرده استیل افقی مدرن

قیمت نرده استیل مدرن

قیمت نرده استیل مدرن در صورتی که با حالت خم طراحی و اجرا شود قیمتی مناسب تر از انواع نرده استیل مدرن با ترکیب شیشه و استیل است.
در این نرده ها به دلیل مباحث فنی زیادی که دارد قیمت گذاری ها توسط کارشناس و بر اساس نوع و مدل کاری صورت می پذیرد بنابراین برای استعلام بخش فنی مجموعه اطلاعات جامع تری را ارائه می دهد.

قیمت نرده استیل افقی

قیمت نرده استیل افقی در یک محاسبه ساده با تعداد خطوط (لوله) افقی به کار برده شده در ساختار نرده محاسبه می شود.
البته گرید، ضخامت و قطر لوله ها از نکات موثر بر قیمت می باشد اما تاثیر این گزینه ها زمانی بیشتر ملموس است که بر تعداد این لوله های افقی افزوده شود.

قیمت نرده استیل افقی مدرن

همان طور که بالاتر نیز با توضیح مختصر بدان اشاره شد برای استعلام قیمت نرده استیل افقی مدرن بهترین راهکار، ارتباط با بخش فنی مجموعه برای ارائه نظر کارشناسی می باشد.
این نظر و دیدگاه ممکن است در شرکت های مختلف متفاوت بیان شود!

اطلاعات تماس:
شماره تماس ۰۹۱۲۹۴۹۶۶۸۱
شماره واتس اپ ۰۹۱۲۹۴۹۶۶۸۱
پیج اینیستا faraji_arkasteel
کانال تلگرام https://t.me/faraji_arkasteel

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید