قیمت نرده استیل دیواری

قیمت نرده استیل دیواری که جزء حفاظ نرده استیل بسیار پرکاربرد و پرفروش است بعد از اعلام نوع سطح کیفی استیل و مدل آن به کارشناس، استعلام می شود. این نرده ها از استیل، چوب یا طرح چوب سفارش داده می شود.

قیمت نرده استیل دیواری

قیمت نرده استیل دیواری که از جمله حفاظ نرده های پرکاربرد محسوب می شود مناسب و با شرایط ویژه اعلام می گردد در صورتی که به درستی نسبت به درخواست و سفارش خود از جنس، مدل و سطح کیفی استیل یا چوب در نرده استیل دیواری اشاره شود!
نرده استیل دیواری را در هر مکان و زمانی می توان اجرایی نمود و محدودیتی برای آن تعریف نشده چرا که علاوه بر مسائلی همچون ضد زنگ زدگی که جزء ویژگی های نرده های استیل است، به دلیل عدم اشغال فضا و امکان نصب در دیوار، این امکان فراهم می باشد.

قیمت نرده استیل دیواری

نرده استیل دیواری چیست؟

نرده استیل دیواری که با نام هندریل نیز شناخته شده، استفاده از لوله یا پروفیلی به طول مشخص و مورد نیاز که جهت اتصال آن به دیوار از اتصالاتی استفاده می شود که مهمترین آن دیوار کوب است. دیوارکوب بایستی ضخامت مناسبی را برخوردار باشد.
این نرده به منظور دستگیره بر روی دیوار سمت پله ها نصب می شود و با کاربرد مهم و ظرافتی که دارد در اماکن خصوصی، عمومی و … مورد استفاده است.

قیمت نرده استیل دیواری در تهران

قیمت در نرده استیل دیواری در تهران به دلیل عدم هزینه های مربوط به باربری که برای شهر های دیگر محاسبه می گردد بسیار مناسب تر بوده و در کیفیت، مدل، رنگ و طرح مختلف عرضه می شود.

اطلاعات تماس:
شماره تماس ۰۹۱۲۹۴۹۶۶۸۱
شماره واتس اپ ۰۹۱۲۹۴۹۶۶۸۱
پیج اینیستا faraji_arkasteel
کانال تلگرام https://t.me/faraji_arkasteel

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید