قیمت نرده استیل لوکس و مدرن

قیمت نرده استیل لوکس به نسبت شرایط و طرح که در آن به کار رفته و این که ا زانواع مدرن می باشد یا کلاسیک، ارائه می شود. بهتر است قبل از اقدام به استعلام قیمت در خصوص موارد مذکور اطمینان حاصل شود.

قیمت نرده استیل لوکس و مدرن

قیمت نرده استیل لوکس با شرایطی که از مدل و طرح برای آن ارائه می شود به صورت های مختلف استعلام می گردد. این امر در تخصص کارشناسان این حرفه بوده که با اطلاع از مباحث فنی در این خصوص، قیمت نهایی را اعلام می کنند.
لازم به ذکر می باشد که:
مدرن بودن نرده های استیل لوکس که در آن شرایط ویژه ای از نظر طراحی و اجرا وجود دارد کاملا متمایز از انواع نرده استیل کلاسیک لوکس می باشد. تفاوت در دنیای این دو مدل یکی از عوامل تاثیر گذار بر قیمت نرده استیل در آن است.

قیمت نرده استیل لوکس و مدرن

نرده استیل لوکس مدرن چگونه نرده ای است؟

نرده استیل لوکس نرده ای است که کاربرد زیادی ندارد و محدود به محیط های خاصی می شود البته در منازل مسکونی نیز مورد استفاده است اما شرایطی از طرح و مدل این نرده ها در بخش های خاص مانند هتل ها بسیار متفاوت تر از انواع نرده استیل لوکس در منازل یا ویلا ها می باشد.
این نرده ها معمولا بخشی از استیل و بخشی از عنصر دیگری مانند شیشه یا پلکسی و حتی چوب تشکیل می شود.

فروش و قیمت انواع نرده استیل لوکس

فروش و قیمت انواع نرده استیل لوکس که در تفکیک آن را مختص محیط های خاص و اماکن خصوصی می نماییم علاوه بر دیگر شرایط از نظر قیمت نیز فرق هایی دارد که گاهی این فرق در هر متر طول شاید به چند ۱۰۰.۰۰۰ تومن یا بیشتر نیز برسد!
این قیمت ها هم به طرح و مدل مربوط می شود و هم به کیفیت اتصالات و لوازم دیگری مانند لوله یا پروفیل که در ساختار نرده به کار برده می شود.
گاهی لوله را با ضخامت بالای ۱ و اتصالات را سنگین می گیرند و گاهی نیز این ضخامت ها از نوع ۰.۶ و اتصالات از نوع سبک هستند که مسلما این تغییرات کوچک سبب نوسانات قیمتی می گردد.

اطلاعات تماس:
شماره تماس ۰۹۱۲۹۴۹۶۶۸۱
شماره واتس اپ ۰۹۱۲۹۴۹۶۶۸۱
پیج اینیستا faraji_arkasteel
کانال تلگرام https://t.me/faraji_arkasteel

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید