قیمت نرده استیل لوکس

قیمت نرده استیل لوکس متاثر از مدلی است که جهت اجرا در محل، انتخاب می گردد. مدل تعیین کننده درصد و میزان کیفیت لازم در لوازم نرده استیل از هر مرکز فروشی از جمله نرده آرکا می باشد و شرط اولیه در استعلام است.

قیمت نرده استیل لوکس

قیمت نرده استیل لوکس معمولا نسبت به طرح ها و مدلهای معمول نرده استیل کمی گران تر می باشد که دلیل اصلی را می توان در طرح های خاص برای نرده استیل لوکس اشاره داشت.
منظور از طرح خاص در نرده استیل، یعنی طرح و مدلی که به واسطه آن علاوه بر ایجاد حفاظ در اطراف پله یا سکو و … نرده استیل به عنوان ساختاری تاثیرگذار و تعیین کننده در فضا یا محیط پیرامونی، جلوه کند که اغلب مناسب هتل ها، رستوران و … است.
نرده استیل لوکس با طرح های بسیار و مدل های گوناگون نسبت به فضای پیرامونی طراحی و اجرا می گردد. اغلب طرح این نرده ها توسط طراحان ماهر و در بازه زمانی تعیین شده ارائه می شود و اجرای آن نیز بر عهده مجریان کاربلد و خبره است.

قیمت نرده استیل لوکس

قیمت نرده استیل لوکس +انواع

همانطور که در تصویر بالا نیز مشاهده می شود این نوع از نرده ها ممکن است با عناصر دیگری غیر از استیل مانند پلکسی و چوب یا شیشه در انواع مختلف از طرح و مدل طراحی و اجرا شود اما آنچه کاملا محرز است استفاده از استیل با کیفیت فوق العاده در ضخامت لازم برای اسکلت اصلی نرده که پایداری ساختار نرده بدان بستگی دارد، می باشد!

این ترکیب بین عناصر مختلف با استیل علاوه بر جلوه ای از طرح نو برای نرده استیل دارای مقاومت مناسب بوده و به زیبایی در فضا می درخشد.

بنابراین برای این که محاسبه قیمت این نرده ها اتفاق افتد لازم است ابتدا لیستی از قیمت عناصر مختلف در دست باشد تا مجموع آن ها قیمت نهایی را معلوم کند که برای این کار نیاز به اطلاع از مدل نرده استیل لوکس می باشد!

اطلاعات تماس:
شماره تماس ۰۹۱۲۹۴۹۶۶۸۱
شماره واتس اپ ۰۹۱۲۹۴۹۶۶۸۱
پیج اینیستا faraji_arkasteel
کانال تلگرام https://t.me/faraji_arkasteel

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید