قیمت نرده استیل پشت بام

قیمت نرده استیل پشت بام به عنوان حفاظ که در اطراف بام نصب می گردد نسبت به تعیین مدل و طرح، استعلام می شود. مدلهای نرده استیل در این بخش از ساختمان اغلب از نوع عمودی اجرا می شود.

قیمت نرده استیل پشت بام

قیمت نرده استیل پشت بام که حفاظ ایمنی در اطراف بام می باشد در مدلهای عمودی اجرا می گردد چرا که این مدل از نظر ساختاری به نحوی لوله ها را در کنار هم قرار می دهد که بالا ترین سطح امنیت را برای ساکنین آن فراهم می نماید.
در ایننرده ها صرفا توجه به مدل نمی تواند اطمینان خاطر را برای استفاده کنندگان آن به همراه داشته باشد زیرا هر کوتاهی در این زمینه منجر به اتفاقات بسیار ناگوار خواهد شد که مسلما هیچ کس خواهان وقوع آن نیست!
در این خصوص لازم است علاوه بر مدل به کیفیت استیل و همچنین ارتفاع نرده توجه کافی صورت گیرد به نحوی که ارتفاع حداقل ۸۵ سانتی متری استفاده شود و گرید استیل از نوع ۳۰۴ انتخاب گردد.
همچنین لازم است به منظور بالا رفتن سطح امنیت در این نرده ها، ضخامت های حداقل ۰.۶ در لوله ها رعایت گردد.

قیمت نرده استیل پشت بام

قیمت نرده استیل پشت بام

بحث در مورد قیمت نرده استیل پشت بام بیشتر معطوف به مسائل فنی می شود یعنی مسائلی که در آن نیاز به تخصص لازم است و بهتر است در این زمینه اطلاعاتی کسب شود.
از این دیتا ها می توان به ضخامت های نرده های استیل که بیشتر در لوله قابل توجه می باشد دقت نمود.
ضخامت ها معمولا از ۰.۳۵ شروع می شود و این عدد یکی از کم ضخامت ترین و ضعیف تریت حالت ممکن می باشد که برای لوله های استیل تعریف شده است.
این سایز برای استفاده در پشت بام ها اصلا توصیه نمی شود و معمولا در راه پله ها و بخش گارد نرده در مدلهای افقی کاربرد دارد.
بهترین ضخامتی که می توان برای این بخش ساختمانی تعریف نمود ۰.۸ از گرید ۳۰۴ است و حال قیمت نرده استیل پشت بام با این ضخامت و گرید قابل استعلام از نمایندگی فروش نرده می باشد.

قیمت نرده استیل پشت بام

استفاده از شیشه یا پلکسی در نرده استیل پشت بام

آن چه مرسوم است با تجربه و با آزمون هایی که پس داده شده امروزه مورد استفاده قرار می گیرد.
در نرده استیل پشت بام ترکیب نرده استیل با شیشه بسیار مقاوم و مناسب و البته شکیل و زیبا است اما استفاده از پلکسی صورت نمی گیرد!
دلیل این امر با توجه به موقعیت مکانی این بخش ساختمانی می باشد که سبب شده تا فقط از لوازم استیل و شیشه در آن استفاده شود و هر ساختاری از نرده استیل با این دو عنصر ساخته و پرداخته گردد.

اطلاعات تماس:
شماره تماس ۰۹۱۲۹۴۹۶۶۸۱
شماره واتس اپ ۰۹۱۲۹۴۹۶۶۸۱
پیج اینیستا faraji_arkasteel
کانال تلگرام https://t.me/faraji_arkasteel

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید