نرده استیل جلو تراس

نرده استیل جلو تراس را به دلیل داشتن ارتفاع و ریسک سقوط ملزم به استفاده هستیم. نرده استیل به دلیل ضد زنگ بودن، مقاومت برای این امر بسیار مناسب است که در انواع مدل خطی یا حصاری اجرا می گردد.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

نرده استیل جلو تراس

نرده استیل جلو تراس در واقع بخش غیر قابل حذف از تراس ساختمان است و تراس جزئی از ساختمان که به وسیله آن، امکان تردد و ارتباط با محیط بیرونی (حیاط) ممکن می شود. هر جا که از تراس جهت امری استفاده شده، ضرورت وجود حفاظ نرده در دور و اطراف آن نیز محرز شده است.

نرده استیل جلو تراس

با توجه به ضرورتی که از آن صحبت شد مناسب بودن انواع نرده استیل گرید 304 به دلیل ضد زنگ بودن، مقاومت و قیمت مناسب یکی از گزینه ها انتخاب در خرید می باشد.
این نرده ها معمولا با انواع مختلفی از مدل قابلیت اجرا را دارد اما انواع حصاری و خطی نرده استیل بیشترین فروش را داشته که در هر دو مدل، گارد نرده با استفاده از لوله یا پروفیل استیل طراحی و ساخته می شود.

نرده استیل جلو تراس

انواع نرده استیل جلو تراس

حفاظ نرده جلو تراس چه از سنگ و مصالح انتخاب شود و چه از فلز (استیل)، نیاز مبرم برای ساختمان دارای تراس است.
در این میان، فلز بیشترین کاربرد را در امر حفاظ نرده ای داشته و دلیل اصلی آن وجود مقاومت کافی و قیمت های مناسب است. استیل از جمله فلزاتی می باشد که سال ها پیش کارشناسان با وجود آلیاژ هایی در ساختار استیل، از افزایش قدرت مقاومت آن در برابر شرایط گوناگون به نتایجی دست یافته اند که ضد زنگ و ضد خش (دو اصل مهم که در نرده آهنی و آلومینیومی وجود ندارد) از آن جمله است!
همین امر سبب شده امروزه استیل یکی از پرکاربرد ترین های نرده باشد که در انواع افقی و عمودی با طرح های مختلفی اجرا و نصب می شود.

اطلاعات تماس:
شماره تماس ۰۹۱۲۹۴۹۶۶۸۱
شماره واتس اپ ۰۹۱۲۹۴۹۶۶۸۱
پیج اینیستا faraji_arkasteel
کانال تلگرام https://t.me/faraji_arkasteel

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید