نرده استیل حفاظ پشت بام

نرده استیل حفاظ پشت بام یکی از راهکار های مناسب برای برخورداری از حفاظ نرده استیل در بخش های کناری پشت بام ساختمان است که وجود، نصب و اجرای آن تاثیر بسزایی در نمای کلی هر ساختمانی دارد.

نرده استیل حفاظ پشت بام

نرده استیل حفاظ پشت بام از انواع نرده های استیلی مورد استفاده در فضای باز تحت تاثیر رطوبت و سرما و گرما است! این یعنی بکار بردن گریدی از استیل که حداقل، احتمال زنگ زدگی آن وجود ندارد و در مدلهای مختلف اغلب حصاری و افقی اجرا می گردد.

نرده استیل حفاظ پشت بام چیست؟

نرده استیل حفاظ پشت بام، جزء انواع نرده استیل با قابلیت های استیل و اجرا شده با گرید ۳۰۴ در ارتفاع استاندارد در اطراف و لبه ساختمان ها جهت امر حفاظ می باشد.
این نرده ها معمولا بر روی سکو های از پیش ساخته شده در اطراف پشت بام با عنوان جان پناه، نصب می شود که دارای زیرسازی مناسب جهت این امر دارد.

نرده استیل حفاظ پشت بام

نرده استیل حفاظ پشت بام از گرید ۲۰۱ یا ۳۰۴

همانطور که مستحضر هستید گرید یعنی سطح کیفی نرده استیل، و می دانیم که ۳۰۴ به عنوان بهترین و ۲۰۱ به عنوان کیفیت متوسط در نرده های استیلی مطرح است.
بنابراین با توجه به این که پشت بام یکی از بخش های بسیار پرخطر ساختمانی برای هر سن و سالی می باشد لازم است علاوه بر اقدام به نصب حفاظ نرده نسبت به کیفیت خرید نرده استیل جهت این امر و همچنین شرایط و چگونگی نصب آن نیز نهایت دقت عمل را داشت.

نرده استیل حفاظ پشت بام

قیمت نرده استیل حفاظ پشت بام

در این نوع از نرده ها نیز آن چه حدود قیمت و وجود نوسانات آن را تعیین می کند استفاده از نوع مدل و احیانا طرحی است که در ساختار این نرده ها انتخاب می شود و انواع مدل یا طرح با قیمتی مجزا به فروش می رسد که اطلاع از آن از طریق کارشناسان مجموعه است.

اطلاعات تماس:
شماره تماس ۰۹۱۲۹۴۹۶۶۸۱
شماره واتس اپ ۰۹۱۲۹۴۹۶۶۸۱
پیج اینیستا faraji_arkasteel
کانال تلگرام https://t.me/faraji_arkasteel

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید