نرده استیل عمودی و قیمت فروش انواع آن

نرده استیل عمودی با قیمت فروش مناسب و مقرون به صرفه! ارائه جزئیات تعیین شده از انواع پایه نرده و اتصالات هنگام خرید، یکی از مدلهای تایید شده توسط آتشنشانی در طرح های گوناگون است. اجرا و نصب جدیدترین نوع این مدل ها در کمترین زمان ممکن توسط کادر اجرایی، عملی می شود.

نرده استیل عمودی به دلیل قیمت نسبتا بالایی که در قیاس با دیگر انواع نرده استیل دارد شاید سوالی را در ذهن بپروراند که با این اوصاف، چطور کارشناسان این مدل را مقرون به صرفه تر می دانند؟

برای توضیح در این زمینه، خرید را به دو شیوه ممکن در نظر می گیریم:

نخست، خریدی که بعد از گذشت چندین ماه یا سال استفاده، مجبور به تعویض یا ترمیم بخش هایی از ساختار نرده به دلایل گوناگونی باشیم. یعنی تکرار در خرید و صرف هزینه های چند باره!

دوم، خریدی که با بالاترین سطح امنیت و ضمانت برای استفاده کنندگان همراه است. یعنی فقط 1 بار خرید!

بنابراین با تفکیک این دو، به راحتی می توان به اصل موضوع پی برد و اینکه چرا کشور های پیشرفته خارجی همواره نوع دوم خرید را انتخاب می نمایند کافیست دیدگاه هایمان را کمی تغییر دهیم.

قیمت نرده استیل عمودی

تعیین قیمت نرده استیل برای این مدل با توجه به جزئیات بکار رفته از نوع لوله یا پروفیل و تعداد آن، اتصالات، طرح های موجود بر روی این لوازم و رنگ، مشخص می گردد. بنابراین کسب قیمت تمام شده با ارائه مدل و طرح ممکن می شود.

قیمت نرده استیل عمودی

بروزرسانی 97.08.30

کاربرد

گریدمدلواحد اندازه گیریهزینه تقریبی با احتساب نصب

توضیحات

راه پله

201/304

افقیمتر طول134.000  تا  89.000

3 خط

201/304عمودیمتر طول…  تا  129.000

ـ

نکته:
در انواع مدل افقی نرده استیل، هزینه هر خط اضافه شده به بخش گارد نرده، حدود 8.000 تا 15.000 تومن برای هر متر طول محاسبه می گردد.

خرید نرده استیل عمودی فانتزی

برای برخی مکان ها با توجه به نوع کاربری، لزوما از نوع نرده ای خاص استفاده می شود و مدل نرده استیل عمودی به دلیل تنوعی که در پایه نرده های تولید شده جهت استفاده در این مدل وجود دارد بهترین انتخاب است.

خرید این پایه های فانتزی که در مدل های جدید نیز قابل ارائه می باشد با مناسب ترین شرایط در قیمت صورت می گیرد.
منبع: سایت نرده استیل

اطلاعات تماس:
شماره تماس ۰۹۱۲۹۴۹۶۶۸۱
شماره واتس اپ ۰۹۱۲۹۴۹۶۶۸۱
پیج اینیستا faraji_arkasteel
کانال تلگرام https://t.me/faraji_arkasteel

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید