نرده استیل 4 خط در انواع مدل

نرده استیل ۴ خط در فروش به انواع طرح و مدل مستلزم وجود ردیف ۴ خطی از لوله یا پروفیل در ساختار نرده استیل است و شناخت آن تابع همین اصل می باشد. نرده استیل ۴ خط بیشتر برای راه پله و بالکن انتخاب می شود.

نرده استیل 4 خط در انواع مدل

نرده استیل ۴ خط در هر مدل و طرحی که ارائه شود از یک قاعده کلی در تغییرات، مستثنا است که آن را شناسه نرده استیل ۴ خط می نامیم این قاعده، قرار گرفتن حتمی ۴ خط افقی به موازات هندریل در بخش گارد نرده می باشد و با حذف یا اضافه نمودن حتی ۱ خط (لوله) به این تعداد، تعویض عنوان نرده استیل را موجب می شود.همان طور که در شکل بالا مشاهده می شود نرده استیل ۴ خط به دلیل نزدیک نمودن فواصل بین لوله های بخش حفاظتی یا گارد نرده، ایمنی بیشتری نسبت به انواع ۳ یا ۲ خط دارد.

نرده استیل ۴ خط با قیمت مناسب

این مدل از نرده استیل برخلاف تصور از قیمت های مناسب و البته مقرون به صرفه تری برخوردار است. زمانی که طرح و ایده خاصی در میان نباشد برآورد قیمت نرده استیل ۴ خط با اندکی تفاوت، همانند مدلهای نرده استیل ۳ خط انجام می گیرد.

نرده استیل 4 خط در انواع مدل

فروش و نصب نرده استیل ۴ خط

فروش نرده استیل 4 خط از مرکز معتبر می تواند تضمین کننده کیفیت و سطح مقاومت آن و در نتیجه افزایش طول عمر و ماندگاری نرده باشد بنابراین در خرید نرده استیل از مراکز معتبر نه تنها ارائه کیفیت بلکه شرایط نصب متفاوت تری نسبت به دیگر مراکز، شاهد هستیم.
به همین سبب، مجموعه آرکا در سطح کشور، خدمات مربوط به فروش و نصب نرده استیل را مستقیما به مراکز معتبر در سطح شهر ها ارجاع می دهد.

اطلاعات تماس:
شماره تماس ۰۹۱۲۹۴۹۶۶۸۱
شماره واتس اپ ۰۹۱۲۹۴۹۶۶۸۱
پیج اینیستا faraji_arkasteel
کانال تلگرام https://t.me/faraji_arkasteel

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید