نرده حفاظ استیل پنجره

نرده حفاظ استیل پنجره مناسب ابعاد و طرح مختلف از پنجره، مقاوم در برابر زنگ زدگی و احتمال به سرقت رفتن یا ورود سارقین از این بخش به داخل ساختمان می باشد. ساختار و نحوه نصب خاص نرده حفاظ استیل پنجره، برقرار کننده امنیت جانی و مالی است.
نرده حفاظ استیل پنجره محیط امنی را برای ساکنین ساختمان ها مهیا می کند. این نرده استیل به دلیل ضد زنگ بودن و گوشتی بالای لوله، پروفیل، یراق و همچنین استفاده از میلگرد در داخل لوله ها، بالاترین سطح مقاومت را برخوردارند. این حفاظ نرده با وجود قیمت های مناسب نسبت به انواع آلومینیومی و حتی آهنی یا فولادی بسیار مقاوم تر و زیباتر نیز به نظر می رسند.

قیمت انواع نرده حفاظ استیل پنجره

نرده حفاظ استیل پنجره با لوله های افقی و عمودی طرح های مختلفی به خود می گیرد. نصب این نرده ها گاهی به صورت مورب و گاهی هم به شکل هلالی در مکان محکم می شود. اعلام شرایط قیمتی برای نرده حفاظ استیل پنجره به 2 عامل اصلی بستگی دارد:
  • طرح و مدل نرده حفاظ استیل پنجره
  • شرایط و نحوه اجرا یا نصب آن
در جدول زیر، قیمت نمونه های پرکاربرد نرده استیل پنجره در 2 دو مدل اجرایی، ارائه شده است:
قیمت انواع نرده حفاظ استیل پنجره

نکته: نوسانات قیمتی با کاهش رو به رو است از این رو جهت دریافت قیمت قطعی و مناسب لطفا با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

قیمت انواع نرده حفاظ استیل پنجره

0912-94-96-681

انواع رنگی نرده حفاظ استیل پنجره

انواع رنگی نرده حفاظ استیل پنجره
در شرایط کنونی، با توجه و اهتمامی که روی کیفیت نرده های استیلی وجود دارد طی مراحل آنادایزینگ جهت اجرای رنگ هایی چون طلایی بر روی استیل، استیل مقاومت خود را از دست نمی دهد! از طرفی با مقاوم سازی هایی که در اجرای این حفاظ نرده ها انجام می گیرد که البته به تبحر مجری و نصاب در حین اجرا نیز بستگی دارد! در خصوص استفاده از انواع رنگی نرده استیل حتی برای پنجره نیز محدودیتی از سوی کارشناسان و ارگان های مختلف اعلام نشده است.منبع: سایت نرده استیل

اطلاعات تماس:
شماره تماس ۰۹۱۲۹۴۹۶۶۸۱
شماره واتس اپ ۰۹۱۲۹۴۹۶۶۸۱
پیج اینیستا faraji_arkasteel
کانال تلگرام https://t.me/faraji_arkasteel

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید